Home » Sin categoría » SANT JORDI A L’ESCOLA

2019 ANY DE…

SANT JORDI A L’ESCOLA

L’Escola Mont-roig ha celebrat la diada de Sant Jordi, tot fomentant el gust per la lectura. Els infants, des de P3 fins a 6è, han sortit a passejar per Balaguer per observar i gaudir dels llibres i les roses que ens ofereixen les parades, vivint així l’ambient festiu que hi ha per la diada a la nostra ciutat.  A la plaça Mercadal, també han pogut visionar una representació teatral a càrrec de  Tanaka Teatre que porta per títol “Un món i un munt de dracs”. Cada classe ha pogut adquirir un llibre per l´aula, motivant a l´alumnat al gaudi lector.

Per la tarda, l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial ha participat en la IX Marató de contes. En aquesta marató les famílies són les protagonistes de l’esdeveniment, les quals preparen i escenifiquen diferents contes pels infants de l’escola.  Per altra banda, a l´espai de l´escenari del pati, hi tenia lloc el 1r Festival Escenàrik, protagonitzat per l’alumnat de cicle superior. Des del repte d´Aprenentatge i Servei (Aps), els nens i nenes han pogut planificar, organitzar , crear i gestionar les seves obres teatrals per tal de dinamitzar aquest espai del pati. L´alumnat de cicle mitjà ha estat el públic d´aquestes creacions.