Home » Sin categoría » PARELLES PROGRAMA TEI

PARELLES PROGRAMA TEI

Per segon any consecutiu hem implementat al centre el programa TEI, Tutoria entre iguals. Aquest programa és una estratègia educativa per fomentar la convivència escolar i prevenir l’Assetjament escolar al centre. Hi participen equips investigadors de diferents universitats, entre aquestes la UB (Universitat de Barcelona) i consisteix en aparellar alumnes de diferents edats – 3r i 5è a primària i P3 i P5 a infantil- perquè l’alumnat més gran sigui un referent a qui acudir en cas de viure alguna situació de malestar. El primer trimestre vam fer diferents sessions de formació i algunes activitats de cohesió. Al novembre ja coneixíem els nostres tutors/es o “amics especials” com s’anomenen les parelles d’infantil.

Aquí les teniu!