Home » Serveis de l'escola » Menjador

Menjador

El servei de menjador s’ofereix mitjançant la contractació d’un càtering a l’empresa “La cuina de la padrina Lourdes”, S.L. Aquest càtering ofereix una cuina casolana i de proximitat amb la introducció d’alguns productes ecològics.

Els menús es fan atenent les indicacions dels i de les nutricionistes de l’empresa, i es canvien cada trimestre, tenint en compte els productes de temporada.

En cas que l’alumnat no pugui menjar algun tipus d’alimentació, caldrà presentar un justificant mèdic. També es respecta la no ingesta de determinats aliments per raons religioses.

L’horari de menjador és de dilluns a divendres, de 12:30 a 15:00 hores. L’alumnat de P3 fa migdiada.

Nous menús de Novembre i Desembre de 2017 i Gener de 2018. També pots descarregar la versió en PDF Menú. Menú Vegetarià