Home » Sin categoría » L’ESCRIPTORA JOSEFINA LLAURADÓ A L’ESCOLA MONT-ROIG.

2019 ANY DE…

L’ESCRIPTORA JOSEFINA LLAURADÓ A L’ESCOLA MONT-ROIG.

La setmana passada,  dia 26 de febrer ens va visitar la Josefina Llauradó, escriptora de literatura infantil. L’alumnat de sisè s’havia llegit el seu llibre “En Bernat detectiu i els catorze biberons”. En el transcurs de la xerrada, l’autora va explicar com s’havia iniciat, de petita, en la lectura i l’escriptura. Després d’escoltar i llegir moltíssimes  històries, es va llençar a narrar-les ella i fou d’aquella manera com va començar a omplir quaderns. També ens va parlar de les seves afeccions, de les feines en què havia treballat. En definitiva, una visita que va agradar molt als nens i nenes perquè l’escriptora es va mostrar molt propera i va saber mantenir l’interès de l’alumnat en tot moment.