Home » Sin categoría » La Coral de l´escola Mont-roig participa al concert “So de Lluna” de Petaca.

2019 ANY DE…

La Coral de l´escola Mont-roig participa al concert “So de Lluna” de Petaca.

Les veus es van deixar sentir  a l´auditori Enric Granados de Lleida

El dissabte 16 de març, els i les cantaires de la coral Mont-roig van participar en el concert “So de Lluna” que donava a conéixer el primer disc que grava el grup PeTaCa, Petit Taller de Cançons. Aquest grup va néixer al camp d´aprenentatge Pau Casals de Comaruga, liderat pel músic i mestre David Melgar, l´actor i escriptor Gibert d´Artze i la mestra i cantant Ma. Àngels López. Les cançons que componen aquest primer treball són de caire educatiu i de transmissió de valors com la solidaritat, la diversitat, el respecte o l´amor.

La coral Mont-roig, formada per infants de tercer, quart i cinquè curs de la mateixa escola balaguerina, ha participat en el concert acompanyant la melodia principal de la cantant, tot  interpretant els cors a dues veus. Juntament amb altres  corals de Lleida (Frederic Godàs, Ciutat Jardí, L´Intèrpret) i d´Almacelles ( Antònia Simó i Arnó), han format un grup de més de 250 cantaires.

Els infants i les famílies que els han acompanyat han pogut gaudir d´una experiència musical molt emotiva i han valorat positivament la vivència.