Home » Sin categoría » I Premi dels Premis E2 Escola d´Emprenedors

I Premi dels Premis E2 Escola d´Emprenedors

Ens fa molt il·lusió comunicar-vos que l’Escola Mont-roig ha guanyat el Primer Premi dels Premis E2 Escola d’Emprenedors, en el marc del programa “Catalunya, Escola d’Emprenedors” de la Generalitat de Catalunya que organitza GLOBA Lleida en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Aquest premi té per objectiu incentivar la presentació d’idees i pràctiques emprenedores que ajudin a fomentar l’emprenedoria entre l’alumnat que cursa estudis d’educació infantil i primària, ESO, batxillerat i graus mitjans o superiors de formació professional a les Terres de Lleida.

El projecte presentat porta per títol  “Aromes, remeis i condiments” que són els tres eixos que vertebren el repte d’emprenedoria dut a terme al cicle superior i es basa en l’estudi i aprofitament de les plantes aromàtiques.

Ahir,  l’alumnat de sisè juntament amb la mestra tutora, l’educadora de la SIEI, el mestre responsable del Repte i la directora vam assistir al Caixafòrum de Lleida on sis alumnes van presentar davant d’un nombrós públic el projecte que havia arribat a la fase final.

El director territorial d’Ensenyament a Lleida, el Sr. Miquel Àngel Cullerés va fer el lliurament del premi consistent en un val de 500€ per  gastar en material informàtic i un diploma commemoratiu.