Home » Noticies » El treball per ambients

El treball per ambients

El Treball per ambients

El treball per ambients és una metodologia que fomenta l’autonomia dels infants i té en compte els seus interessos, ja que ells mateixos poden escollir cada dia a quin ambient volen assistir. En tots els ambients es treballen uns aspectes generals relacionats amb el desenvolupament de les capacitats pròpies de l’Educació Infantil, i uns altres de més específics relacionades amb les àrees curriculars.

En el desenvolupament d’aquesta activitat es realitza de dilluns a dijous, durant la segona franja horària, i hi participa tot l’alumnat del cicle de parvulari. L’alumnat s’organitza en grups internivells d’uns 16 alumnes per ambient.

Aquest curs els ambients que es porten a terme són: la casa, el teatre, l’esmorzar, l’art pla, l’art amb volum, el casal, les construccions, el sonor i les textures.

BLOCS DE L’ESCOLA

ENLLAÇOS D’INTERÈS