Home » Altres » Casal d’estiu amb activitats en anglès

Casal d’estiu amb activitats en anglès

El curs escolar s’acaba i cal buscar un espai, no només perquè permeti fer compatibles els horaris laborals de les famílies, sinó també perquè els infants gaudeixin d’un temps de lleure de qualitat.

En aquest sentit el casal, organitzat per l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes  (AMPA) de l’escola Mont-roig de Balaguer, és un lloc privilegiat on els nens i les nenes podran realitzar un gran ventall d’activitats de lleure de caire educatiu amb les que gaudir l’estiu d’una forma divertida i participativa.

Com a novetats destacades d’enguany és que els infants realitzaran algunes de les activitats  en anglès per tal d’afavorir l’aprenentatge i interiorització d’aquesta llengua d’una forma lúdica i sense esforços, tot respectant el ritme de cada infant. A més, el casal és obert a tot infant -no només els escolaritzats al mateix centre.

Els objectius del casal no es basen només en l’aprenentatge de l’anglès sinó que també cerca promoure la convivència, el treball en equip i la integració social.

La metodologia del casal es basa en el centre d’interès, que funciona com a fil conductor del qual es vertebren els aprenentatges i les activitats (tallers, excursions, gimcanes, jocs d’aigua, obres de teatre, música, jocs, etc.), i parteix de la curiositat i vitalitat dels nens i les nenes i de la fascinació que senten pels contes i personatges fantàstics.

L’AMPA de l’escola Mont-roig ha concedit la gestió del casal d’estiu de l’escola a l’Esplai Gaspar de Portolà. Aquest casal es realitzarà a l’escola Mont-roig (carrer Marta Mata, 48. Balaguer) del 23 de juny al 25 de juliol i de l’1 al 12 de setembre de 2014.

Tríptic amb la informació del Casal

Sol·licitud d’inscripció al casal