Home » Sin categoría » BON INICI DE CURS

BON INICI DE CURS

Comencem el nou curs escolar amb molta i·lusió i amb la voluntat que el 2018-19 sigui una oportunitat de creixement per a la nostra escola i sobretot per als infants que en formen part.

Aquest curs comptem amb 351 alumnes. Estem redimensionant el centre i convertint-lo en una escola que a mig termini esdevindrà d’una línia i continuem apostant per fer de la nostra escola  un espai en procés de millora constant. Continuem amb el Projecte TEI, un programa de prevenció de l’assetjament escolar, que ens ha d’ajudar a millorar la convivència, aprofundirem en el treball que fem en els Ambients i Reptes i donarem un impuls a l’atenció a la diversitat de l’alumnat. Tot això sense deixar de banda els gran projectes de centre: el treball des de la Biblioteca escolar, el projecte d’adequació del nostre pati, l’impuls a les activitats de l’Escola per la Sostenibilitat i la implicació activa en el treball que fem com a centre que forma part de la Xarxa Central de Competències Bàsiques del Departament d’Ensenyament.

Desitgem que aquest sigui un bon curs per a tots i totes!