2019 ANY DE…

En menys d’una setmana  hem pogut  gaudir de la participació en dues Jornades a Barcelona. En la primera fent-hi una petita col·laboració.

El passat dissabte, dia 9 de març l’Escola Mont-roig va participar a la Jornada : L’aprenentatge en Xarxa: de la interacció als impactes.

La Jornada va tenir lloc a l’espai Bital de l’Hospitalet de Llobregat i el seu objectiu era posar en valor l’aprenentatge en xarxa. L’Escola Mont-roig que formem part, entre altres, de la Xarxa de Competències Bàsiques del Departament d’Educació vam explicar com, formar-ne part, ens ajuda a millorar en relació a la reflexió sobre nostra pràctica docent.

D’altra banda el passat divendres,15 de març, vam assistir a la UB a la Jornada “Nous espais, nous Aprenentatges”organitzada pel Departament d’Educació,el Col·legi d’Arquitectes i la Fundació Bofill.

Una reflexió interessantíssima sobre com hem d’avançar per adequar els espais escolars a les noves maneres de treballar i d’aprendre. Esperem poder aplicar ben aviat totes les idees compartides al projecte de construcció del nostre edifici!!!