Home » Sin categoría » 10 ANYS D’ESCOLA

10 ANYS D’ESCOLA

Sembla que va ser ahir, però ja fa 10 anys que un grapat de nens i nenes, setze per  ser concrets, unes quantes famílies i quatre professionals iniciàvem l’aventura de començar una nova escola a Balaguer. El CEIP Balaguer que al cap de poc temps i quan ja havíem estrenat la primera fase del nou edifici va passar a dir-se Escola Mont-roig. És per això que, malgrat que l’escola no ha estat mai inaugurada, estem decidits i decidides a celebrar aquesta primera fita de la nostra trajectòria. El camí fet fins ara no ha estat planer, però ens ha aportat grans oportunitats de creixement personal i professional i per això ja paga la pena haver acceptat tirar endavant aquest projecte.

Ara que arribem als 10 anys és un bon moment per revisar tot allò que hem fet i per emprendre amb il·lusió renovada projectes nous que ens facin consolidar, encara més, aquesta escola nostra, pública i compromesa amb la qualitat educativa i l’equitat social.

Aquest curs, deu anys després, tenim 325 alumnes, més de 225 famílies i uns quaranta professionals. Celebrem doncs, aquest creixement, compartim-lo i treballem plegats per fer dels protagonistes d’aquesta aventura, els nens i les nenes del centre, les millors persones possibles.

Que tinguem un bon curs!